Código |
Descrición |
B3 |
Planificar, desenvolver e avaliar o proceso de ensino e aprendizaxe potenciando procesos educativos que faciliten a adquisición das competencias propias dos respectivos ensinos, atendendo ao nivel e formación previa dos estudantes, así como á orientación dos mesmos, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
B11 |
Desenvolver as funcións de titoría e orientación dos estudantes de maneira colexiada. |
B13 |
Coñecer a normativa e organización institucional do sistema educativo e modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros de ensino |
B14 |
Coñecer e analizar as características históricas da profesión docente, a súa situación actual, perspectivas e interrelación coa realidade social de cada época. |
C1 |
Coñecer as características dos estudantes, os seus contextos sociais e motivacións. |
C6 |
Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país. |
C7 |
Coñecer e aplicar recursos e estratexias de información, titoría e orientación académica e profesional. |
C9 |
Participar na definición do proxecto educativo e nas actividades xerais do centro atendendo a criterios de mellora da calidade, atención á diversidade, prevención de problemas de aprendizaxe e convivencia. |
C12 |
Adquirir habilidades sociais na relación e orientación familiar. |
C19 |
Transformar os currículos en programas de actividades e de traballo. |
C23 |
Coñecer estratexias e procedementos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo. |
C25 |
Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación utilizando indicadores de calidade. |
C31 |
Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación a partir da reflexión sobre a práctica. |
D1 |
Utilizar bibliografía e ferramentas de procura de recursos bibliográficos xenerais e específicos, incluíndo o acceso por Internet. |
D3 |
Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinarios |