Guia docente 2020_21
Facultade de Ciencias da Educación e Traballo Social
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Ciencias Sociais. Xeografía e Historia
 Materias
  Aprendizaxe e Ensinanza de Historia e Historia da Arte na Educación Secundaria
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
1.- Acadar unha bagaxe de coñecementos que permita comprender os elementos principais do proceso de ensino-aprendizaxe nas disciplinas de Historia e Historia da Arte. CG1
CG2
CG5
CE6
CE16
CE17
CE18
CE26
CT1
CT2
2.- Estabelecer a fundamentación teórico-práctica dos aspectos didáctico-organizativos sobre os que se asenta a práctica docente nas disciplinas de Historia e Historia da Arte. CG4
CG7
CG14
CE3
CE4
CE5
CE8
CE14
CE15
CE19
CE20
CT1
CT2
3.- Conceptos e procedementos básicos do ámbito didáctico e curricular nas disciplinas de Historia e Historia da Arte. CG5
CG8
CG10
CE8
CE9
CE10
CE14
CE20
CE24
CT1
CT2
CT3
4.- Desenvolver capacidades para afrontar o deseño e posta en práctica de metodoloxías didácticas axeitadas ás disciplinas de Historia e Historia da Arte. CG9
CG16
CG17
CE1
CE13
CE21
CE22
CE24
CE25
CT3
5.- Potenciar unha actitude positiva e crítica cara o desenvolvemento da actividade profesional do docente e do seu rol no proceso de ensino-aprendizaxe nas disciplinas de Historia e Historia da Arte. CG3
CG12
CE23
CE27
CE28
CE29
CT2
CT3
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000