Guia docente 2014_15
Facultad de Ciencias de la Educación
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Ciencias Experimentais. Matemáticas e Tecnoloxía
 Materias
  A Ciencia e a súa Metodoloxía para Profesorado de Educación Secundaria
   Contidos
Tema Subtema
A construción do coñecemento científico e tecnolóxico no decurso da historia. Evolución e incidencia social A historia das ciencias e das técnicas:
A historiografía positivista
A historia das ideas
A historia social
Ciencia, tecnoloxía e xénero
Epistemoloxía da ciencia Que é a ciencia: posicións demarcacionistas e non demarcacionistas
Visións positivistas
Estudos Sociais da ciencia e da técnica
Estudos de Xénero e Ciencia
O traballo científico e a súa metodoloxía Metodoloxía indutiva
Metodoloxía hipotético-dedutiva
Relacións Ciencia- Tecnoloxía-Sociedade As súas repercusións mediaombientais
A consideración social das ciencias e das tecnoloxías.
A perspectiva de xénero
Que ciencia e que tecnolxía ensinar na Educación Secundaria Obrigatoria e no Bacharelato O contexto das ciencias e da tecnoloxía na Educación Secundaria obrigatoria
O contexto das ciencias e da tecnoloxía no Bacharelato
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000