Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Ciencias Experimentais. Matemáticas e Tecnoloxía
 Materias
  Deseño Curricular e Organización de Centros Educativos
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resolución de problemas de forma autónoma Valoraranse a implicación e adecuación de actividades relacionadas coa parte teórica e práctica da materia desenvoltas polo alumno/a na aula. Ata 2 ptos. 20 B1
B2
B7
B16
B17
C13
C17
C27
D1
D3
Traballo tutelado Na valoración de pequenos traballos/actividades
terase en conta o grao de adecuación ás consignas dadas pola/o
docente, e considerarase a calidade dos mesmos/as. Ata 3,5 ptos.
35 B3
B4
B5
B6
B10
C4
C9
C18
C19
C20
C22
C23
C27
C31
D2
Aprendizaxe colaborativa Valorarase a capacidade de traballar en grupo e resolver as tarefas solicitadas. Ata 1,5 ptos. 15 B3
B4
B5
B6
C4
C9
C18
C19
C20
C22
C23
C27
C31
D2
Exame de preguntas obxectivas Valorarase o grao de coñecementos obxectivos demostrados polo estudantado. Ata 1,5 ptos. 15 B1
B2
C17
C18
D2
Cartafol/dossier Valorarase o axuste as datas de entrega comunicadas, a sistematización/ organización e calidade do contido recollido, así coma a súa amplitude. Ata 0,25 ptos. 2.5 B1
B2
B4
B17
C13
C17
C27
C31
D2
Estudo de casos Valorarase a capacidade de resolución de situacións/casos en contornas educativas da E. Secundaria. Ata 1,25 ptos. 12.5 B3
B17
B18
C4
C17
D3
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

- Os prazos das entregas das actividades, traballos, etc. serán comunicados polo profesorado na clase e/ou na plataforma de teledocencia empregada na materia e tamén é necesario cumprilos para ser cualificados na avaliación continua ou final.

- O alumnado que non supere a materia por avaliación continua terá unha proba de avaliación, ao redor dos contidos nucleares da materia, na data marcada no calendario do máster para os exámenes oficiais. Cabe resaltar que está proba estará composta dun traballo (30%) e un examen (70%), tendo que obtener alomenos o 50% da puntuación en cada unha para realizar o cómputo. En caso de superar unha das probas da materia (traballo ou exame) conservarase a súa calificación dentro do mesmo curso académico, pero na Acta académica figurará como non superada e colocarase a media resultante da puntuación global obtida (atendendo previamente a súa respectiva ponderación).

Máis información sobre o proceso de avaliación así como sobre o tipo de exame, as orientacións para a realización do traballo, data de entrega, etc. será facilitada baixo demanda do alumnado que precise, ao non poder superar a materia por avaliación continua.

Na web do mestrado poden consultarse as datas do exame oficial, lugares, horas, etc: http://mpe.uvigo.es/gl/

As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nesecurso académico.

Outras observacións

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT)”

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000