(*)1 Estudiar a fondo la idea de naturaleza.
2 Entender la importancia del patrimonio, en especial del patrimonio natural, en la planificación,
diseño y gestión de las actividades turísticas
3 Juzgar de modo crítico conceptos clave de la materia como naturaleza, espacio natural,
espacio protegido, ecoturismo, etc.
4 Discutir los tipos de turismo en la naturaleza que la bibliografía habitualmente distingue,
el ecoturismo, destacando sus especificidades.
5
Analizar distintas empresas que ofrecen actividades de turismo en la naturaleza y aprender a
caracterizarlas desde la perspectiva del márketing y teniendo en cuenta cuestiones como los
precios.
6 Deseñar produtos de turismo na natureza, especificamente de ecoturismo.
7 Deducir os impactos que o turismo ten nos espazos naturais e no patrimonio natural e, a
partir desta dedución, propor técnicas e métodos para xestionalos.
8
Comprender os procedementos de planificación turística dos espazos protexidos, tanto
normativos (de ordenación física ou zonificación) como de xestión (coa cuestión do uso
público como tema central).
9
Aprender técnicas e métodos para a xestión axeitada do turismo en espazos protexidos,
a partir de casos prácticos, discutindo a pertinencia da eventual participación do sector
privado nesa xestión.
10
Acadar capacidades para traballar no medio natural e nos espazos naturais protexidos
como profesionais ou técnico/as en turismo, sobre todo nun marco colaborativo con
outro/as profesionais e no seo de organizacións ou organismos especializados. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
|