Guia docente 2017_18
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo Interior e de Saúde
 Materias
  Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Comprender a importancia da información de carácter comercial para a toma de decisións no ámbito tanto da xestión de empresas turísticas como de destinos turísticos. CG1
CG7
CG8
CG10
CG11
CG12
CG13
Identificar os principais estudos e fontes de información e investigación no ámbito turístico. CG12
CE19
Coñecer e elixir dun modo adecuado entre os diferentes métodos de captación de información para un estudo de carácter turístico. CG1
CG6
CG7
CG8
CG12
CE19
Ser capaz de establecer ferramentas de recollida de datos e saber tratar eses datos. CG6
CG12
CE18
CE19
Ser capaz de realizar unha investigación comercial para axudar á toma de decisións empresariais. CG1
CG2
CG6
CG9
CG10
CG12
CE18
CE19
Coñecer cales son as novas tecnoloxías que se están utilizando no sector turístico. CG2
CG3
CG9
CG12
Coñecer cales son as pautas de consumo dos consumidores turísticos, así como as novas tendencias, gustos e hábitos. CG2
CG3
CG4
CG5
CG12
CG13
CE18
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000