Educational guide 2017_18
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo Interior e de Saúde
 Subjects
  Analysis Methods for Tourism and Influence of New Technologies in Consumption Habits
Subject Guide
IDENTIFYING DATA 2017_18
Subject Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo Code O04M097V01104
Study programme
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo Interior e de Saúde
Descriptors Total Cr. Type Year Quadmester
6 Mandatory 1 1c
Teaching language
Castelán
Galego
Prerequisites
Coordinator
Fraiz Brea, José Antonio
E-mail jafraiz@uvigo.es
Lecturers
Araújo Vila, Noelia
Cotos Yáñez, Tomas Raimundo
Fraiz Brea, José Antonio
Guevara Plaza, Antonio
Martínez Fernández, Valentin Alejandro
Ramos Valcárcel, David
Web
General description Esta materia céntrase na investigación de mercados turísticos por mostraxe estatística e o deseño da enquisa. Creación de base de datos. Análise de datos mediante técnicas estatísticas univariables, bivariables e multivariables. Elaboración de informes de resultados. Análise do consumidor de turismo.
Papel das novas tecnoloxías no estudo e os hábitos de consumo do potencial turista (compra de billetes por internet, procura de información e comentarios en blogues, webs, redes..., preparación de viaxes, reservas de hoteis online...).
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000