Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo Interior e de Saúde
 Materias
  Deseño, Comercialización e Promoción de Produtos Turísticos
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resolución de problemas Plantearanse dous casos. Cada un deles terá un peso na nota da materia do 40%. 80 A1
A2
A3
A4
A5
B6
B9
B11
C8
C10
C16
C20
C21
Exame de preguntas obxectivas Na data do examen 20 A1
B6
B9
C8
C10
C16
C20
C21
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para aprobar a materia requírese un mínimo de 4 sobre 10 en cada unha das partes (exame e casos) e unha nota media igual ou superior a 5.

As datas e horarios das probas de avaliación das diferentes convocatorias son as especificadas no calendario de probas de avaliación aprobado pola Comisión Académica do Master para o curso 23/24. No caso de conflicto entre as datas los exámenes, prevalecerán as datas sinaladas na páxina web oficial do mestrado: www.masterturismoourense.es.

No caso de que o alumno non queira ser avaliado por avalición continua, poderá renunciar a este método de avaliación e solicitar a avaliacion única o día oficial do exame (publicada no calendario do master). Neste caso terá que realizar un exame teórico-práctico da materia. Para elo deberá solicitar esta modalidade de avaliación vía mail á coordinadora da materia (naraujo@uvigo.es) entre o 11 de setembro e o 11 de outubro de 2023.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000