Guia docente 2017_18
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo Interior e de Saúde
 Materias
  Deseño, Comercialización e Promoción de Produtos Turísticos
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resolución de problemas Plantearanse dous casos 80 A1
A2
A3
A4
A5
B6
B9
B11
C8
C10
C11
C13
C16
C20
C21
Probas de resposta longa, de desenvolvemento Na data do examen 20 A1
B6
B9
C8
C10
C16
C20
C21
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para aprobar a materia requírese
superar, indistintamente, cada unha das dúas partes: o exame final e os dous
casos.



É dicir,
esíxese un mínimo do 50% en cada unha das partes para poder facer media coa
outra parte.

As datas e horarios das probas de avaliación das diferentes convocatorias son as especificadas no calendario de probas de avaliación aprobado pola Xunta de Centro para o curso 2017-2018. En caso de conflicto entre as datas dos exames, prevalecerán as datas sinaladas na páxina web www.masterturismoourense.es

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000