Guia docente 2017_18
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Máster Universitario en Xestión Empresarial do Deporte
 Materias
  Patrocinio e Marketing Deportivo
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica Campos, C., Marketing y Patrocinio Deportivo, 1, GPE, 1997
Molina, G., Marketing deportivo digital: pasión y negocios en la era tecnológica, 1, Esteban Sanz Martínez, 2014
Molina, G., El poder del marketing deportivo: pasión y dinero, 1, Esteban Sanz Martínez, 2014
Ferranz, A.C. y Torrigiani, L., Gestión del sponsoring deportivo, 1, Paidotribo, 2006
Bibliografía Complementaria Agudo, A., Marketing de fútbol, 1, Pirámide, 2003
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000