Guia docente 2012_13
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Máster Universitario en Creación, Dirección e Innovación na Empresa
 Materias
  Comercialización e Desenvolvemento de Novos Produtos
   Contidos
Tema Subtema
1. Ou Plan de *Marketing a. *Misiónb. *Análisec. *Obxectivosd. *Estretexiase. *Implenentaciónf. Control
2. O desenvolvemento de novos produtos: ¿qué é un novo produto?,
causas
3. A estrutura organizativa da empresa para o desenvolvemento de novos produtos a. Comité de novos produtos
b. Product manager
c. Departamento de novos produtos
d. Venture team
4. O proceso de desenvolvemento de novos produtos O proceso de desenvolvemento de novos produtos
5. Ferramentas úteis para o desenvolvemento de novos produtos a. O Ciclo de Vida do produto
b. Os procesos de adopción e difusión
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000