Foros de discusión |
Cada participante do curso deberá de contribuír como mínimo con tres achegas ao glosario (tres definicións de conceptos, expresións, procesos, etc. relevantes para a materia e tema correspondente) e realizar tamén dous comentarios a definicións incorporadas ao glosario previamente por outros/as compañeiros/as (aclaracións, correccións, ampliacións, críticas, puntualizacións, etc. ás definicións de outros/as).
- Valorarase a oportuna escolla de termos así como a súa definición.
- Valorarase tanto o número de achegas (mínimo 3 por tema) e o número de comentarios a achegas doutros/as compañeiro/as (mínimo dous por tema), como, fundamentalmente, a calidade, rigor e relevancia dos mesmos.
- Así mesmo, valorarase o uso de fontes de información para definir os vocábulos. Neste sentido, é obrigatorio que o alumnado indique sempre as referencias das fontes empregadas. |
32 |
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma |
4 traballos ou exercicios prácticos, que versarán arredor de algún caso de innovación ou organización innovadora.
En cada traballo valorarase:
• Precisión e claridade na exposición das ideas principais.
• Orde e coherencia de argumentos.
• Capacidade analítica, de relación, e o sentido crítico.
• Corrección formal.
• Correcto uso das fontes e referencias bibliográficas. |
48 |