Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Máster Universitario en Creación, Dirección e Innovación na Empresa
 Materias
  Dirección Estratéxica da Innovación e a Tecnoloxía: Ferramentas para a súa Xestión
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2012_13
Materia Dirección Estratéxica da Innovación e a Tecnoloxía: Ferramentas para a súa Xestión Código O04M006V01207
Titulación
Máster Universitario en Creación, Dirección e Innovación na Empresa
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
5 OB 1 2c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
Gueimonde Canto, Ana Isabel
Correo-e agueimonde@uvigo.es
Profesorado
Carou Insua, Fernando
Escorsa O?callaghan, Enric
Gueimonde Canto, Ana Isabel
Nogueira López, Natalia Uxía
Web http://faitic.uvigo.es
Descrición xeral A innovación é unha disciplina que deben practicar todas as empresas, independentemente da súa dimensión ou do sector onde compitan. Alén de ideas, creatividade, motivación, pensamento lateral ou xeración de novas propostas (temas abordados en outras materias), para realizar innovación eficaz é necesario efectuar unha dirección estratéxica desta e implantar na empresa os instrumentos de xestión necesarios para poder responder á complexidade e á incerteza estrutural en que desenvolve, na actualidade, a súa actividade a empresa.

Obxectivos da materia:

- Identificar oportunidades de innovación e definir plans de acción que axuden a implantar as oportunidades detectadas.

- Coñecer as diferentes estratexias de innovación tecnolóxica nas organizacións e apoialas nos procesos de transferencia de tecnoloxía.

- Coñecer todos os aspectos básicos que comprende a xestión da innovación nas organizacións nos aspectos de produtos/servizos e procesos.

- Estar capacitados para asesorar ás empresas na aplicación de técnicas de innovación.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000