Guia docente 2012_13
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Máster Universitario en Creación, Dirección e Innovación na Empresa
 Materias
  Desenvolvemento e Comercialización de Proxectos I+D+i
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Estudo de casos/análises de situacións O alumno deberá realizar e entregar unha serie de prácticas que serán entregadas, nas que se valorará tanto a resolución como a presentación, redacción e exposición das conclusións 15
Traballos e proxectos Deberá elaborarse unha proposta de proxecto de I+D+i que se exporá públicamente. 60
Outras Proba de seguimento. Necesario obter unha puntuación mínima de 5 sobre 10 nesta proba. 25
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Outros comentarios e segunda convocatoria


Oportunidades de avaliación


Os alumnos disporán de dúas oportunidades de avaliación correspondentes coas convocatorias ordinaria (xuño) e extraordinaria (xullo). As datas dos exames e de entrega dos traballos fixaranse no calendario académico do Máster; no caso de que non apareza data de entrega de traballos, entenderase que o prazo termina o día anterior á data do examen.


No caso de que o alumno só supere algunha das partes, a cualificación desta parte conservarase durante as dúas oportunidades de avaliación.


Entenderase que un alumno non se presenta á materia cando non se presente ao examen, nin entregue parte algunha das actividades propostas nas datas fixadas.


Observación:


Calquera evidencia de traballos plaxiados ou copiados suporá unha cualificación de suspenso nas dúas convocatorias.



 

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000