Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
PCEO Grao en Turismo/Grao en Xeografía e Historia
 Materias
  Promoción turística
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Capacidade para entender e desenvolver o mix de comunicación da empresa, a partir dos obxectivos xerais da mesma e dos específicos do departamento de marketing
Coñecer e demostrar o manexo das ferramentas da promoción turística
Capacidade para a aplicación e posta en marcha de actividades promocionais que se corresponde coas competencias adquiridas
Ser capaz de definir obxectivos publicitarios e promocionais así como aplicar técnicas publicitarias e de promoción de ventas ós públicos obxectivo de ambas ferramientas de promoción, tanto individualmente como en grupos de traballo
Comprender o alcance e a utilidade das relacións públicas, así como xestionar a forza de ventas, e poñelos en práctica, tanto individualmente como en grupos de traballo
Ser capaz de expoñer a través do debate, a opinión sobre a aplicación das TICs á promoción turística e á imaxe da empresa ou do destino
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000