Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Resultados de Formación e Aprendizaxe


Sinale A Código Resultados de Formación e Aprendizaxe Específicas
  A1 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles.
  A2 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto de políticas públicas, estrutura e evolución dos mercados turísticos: relacións nacionais e internacionais.
  A3 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos recursos naturais, culturais e patrimoniais relacionados coa actividade turística.
  A4 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto das diferentes manifestacións antropolóxicas, culturais e sociais que incentivan a actividade turística.
  A5 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos da xestión de empresas turísticas: problemas económicos internos e interrelacións entre os distintos subsistemas
  A6 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos do marketing turístico así como obxectivos, estratexias e políticas comerciais
  A7 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles.
  A8 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto do marco legal que regula as actividades turísticas.
  A9 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto das técnicas básicas de investigación e prospectiva en materia turística.
  A10 Aplicar os coñecementos a futuras situacións profesionais e desenvolver competencias relacionadas coa elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro do ámbito do turismo
  A11 Analizar e avaliar os impactos xerados polo turismo
  A12 Identificar os procesos operativos en empresas turísticas.
  A13 Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección de persoal
  A14 Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas.
  A15 Desempeñar actividades profesionais en inglés dentro do sector turístico
  A16 Orientación do servizo ao cliente
  A17 Ter a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
  A18 Habilidades no manexo das TIC para a procura e uso da información.
  A19 Ser capaz de analizar, sintetizar e administrar datos derivados das observacións usando os fundamentos técnicos cuantitativos e de predición
  A20 Capacidade para interpretar criticamente datos e texto.
  A21 Poder transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado, como non especializado
  A22 Dominio do inglés e perfeccionamento e intensificación, como mínimo, dunha segunda lingua estranxeira
  A23 Capacidade de comunicación oral e escrita.
  A24 Mobilidade e adaptabilidade a diferentes medios e situacións
  A25 Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual
  A26 Que os estudantes desenvolvan as habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
  A27 Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo.
  A28 Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado.
  A29 Capacidade para tornar un problema empírico en obxecto de investigación e elaborar conclusións.
Sinale B Código Resultados de Formación e Aprendizaxe Transversais
  B1 Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos.
  B2 Compromiso ético
  B3 Creatividade
  B4 Iniciativa empresarial
  B5 Motivación por a calidade.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000