Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Traballo de Fin de Grao
   Competencias de titulación
Código Descrición
A1 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles.
A2 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto de políticas públicas, estrutura e evolución dos mercados turísticos: relacións nacionais e internacionais.
A3 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos recursos naturais, culturais e patrimoniais relacionados coa actividade turística.
A4 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto das diferentes manifestacións antropolóxicas, culturais e sociais que incentivan a actividade turística.
A5 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos da xestión de empresas turísticas: problemas económicos internos e interrelacións entre os distintos subsistemas
A6 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos do marketing turístico así como obxectivos, estratexias e políticas comerciais
A7 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles.
A8 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto do marco legal que regula as actividades turísticas.
A9 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto das técnicas básicas de investigación e prospectiva en materia turística.
A10 Aplicar os coñecementos a futuras situacións profesionais e desenvolver competencias relacionadas coa elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro do ámbito do turismo
A11 Analizar e avaliar os impactos xerados polo turismo
A12 Identificar os procesos operativos en empresas turísticas.
A13 Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección de persoal
A14 Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas.
A15 Desempeñar actividades profesionais en inglés dentro do sector turístico
A16 Orientación do servizo ao cliente
A17 Ter a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
A18 Habilidades no manexo das TIC para a procura e uso da información.
A19 Ser capaz de analizar, sintetizar e administrar datos derivados das observacións usando os fundamentos técnicos cuantitativos e de predición
A20 Capacidade para interpretar criticamente datos e texto.
A21 Poder transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado, como non especializado
A22 Dominio do inglés e perfeccionamento e intensificación, como mínimo, dunha segunda lingua estranxeira
A23 Capacidade de comunicación oral e escrita.
A24 Mobilidade e adaptabilidade a diferentes medios e situacións
A25 Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual
A26 Que os estudantes desenvolvan as habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
A27 Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo.
A28 Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado.
A29 Capacidade para tornar un problema empírico en obxecto de investigación e elaborar conclusións.
B1 Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos.
B2 Compromiso ético
B3 Creatividade
B4 Iniciativa empresarial
B5 Motivación por a calidade.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000