Código |
Descrición |
A1 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles. |
A5 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos da xestión de empresas turísticas: problemas económicos internos e interrelacións entre os distintos subsistemas |
A7 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles. |
A9 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto das técnicas básicas de investigación e prospectiva en materia turística. |
A11 |
Analizar e avaliar os impactos xerados polo turismo |
A12 |
Identificar os procesos operativos en empresas turísticas. |
A14 |
Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas. |
A17 |
Ter a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
A20 |
Capacidade para interpretar criticamente datos e texto. |
A25 |
Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual |
B1 |
Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos. |
B3 |
Creatividade |
B4 |
Iniciativa empresarial |