Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grado en Turismo
 Asignaturas
  Diseño, elaboración de cuestionarios y análisis de datos en investigación turística
   Competencias de materia
Resultados previstos en la materia Tipología Resultados de Formación y Aprendizaje
(*)Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos do marketing turístico así como obxectivos, estratexias e políticas comerciais
saber
A6
(*)Comprender e interpretar coñecementos ao respecto das técnicas básicas de investigación e prospectiva en materia turística
saber
A9
(*)Analizar e avaliar os impactos xerados polo turismo
saber
saber hacer
A11
(*)Habilidades no manexo das TIC para a procura e uso da información
saber hacer
A18
(*)Ser capaz de analizar, sintetizar e administrar datos derivados das observacións usando os fundamentos técnicos cuantitativos e de predición
saber
saber hacer
A19
(*)Capacidade para interpretar criticamente datos e texto.
saber hacer
A20
(*)Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado
saber hacer
A28
(*)Capacidade para tornar un problema empírico en obxecto de investigación e elaborar conclusións
saber hacer
A29
(*)Compromiso ético
Saber estar /ser
B2
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000