Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística
   Competencias de titulación
Código Descrición
A6 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos do marketing turístico así como obxectivos, estratexias e políticas comerciais
A9 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto das técnicas básicas de investigación e prospectiva en materia turística.
A11 Analizar e avaliar os impactos xerados polo turismo
A18 Habilidades no manexo das TIC para a procura e uso da información.
A19 Ser capaz de analizar, sintetizar e administrar datos derivados das observacións usando os fundamentos técnicos cuantitativos e de predición
A20 Capacidade para interpretar criticamente datos e texto.
A28 Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado.
A29 Capacidade para tornar un problema empírico en obxecto de investigación e elaborar conclusións.
B2 Compromiso ético
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000