Código |
Descrición |
A1 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles. |
A2 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto de políticas públicas, estrutura e evolución dos mercados turísticos: relacións nacionais e internacionais. |
A3 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos recursos naturais, culturais e patrimoniais relacionados coa actividade turística. |
A5 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos da xestión de empresas turísticas: problemas económicos internos e interrelacións entre os distintos subsistemas |
A9 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto das técnicas básicas de investigación e prospectiva en materia turística. |
A11 |
Analizar e avaliar os impactos xerados polo turismo |
A14 |
Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas. |
A16 |
Orientación do servizo ao cliente |
A18 |
Habilidades no manexo das TIC para a procura e uso da información. |
A20 |
Capacidade para interpretar criticamente datos e texto. |
A23 |
Capacidade de comunicación oral e escrita. |
A25 |
Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual |
A27 |
Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo. |
A28 |
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado. |
B2 |
Compromiso ético |
B3 |
Creatividade |
B4 |
Iniciativa empresarial |
B5 |
Motivación por a calidade. |