Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Creación e viabilidade de empresas turísticas
   Competencias de titulación
Código Descrición
A5 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos da xestión de empresas turísticas: problemas económicos internos e interrelacións entre os distintos subsistemas
A6 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos do marketing turístico así como obxectivos, estratexias e políticas comerciais
A7 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles.
A8 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto do marco legal que regula as actividades turísticas.
A12 Identificar os procesos operativos en empresas turísticas.
A14 Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas.
A16 Orientación do servizo ao cliente
A18 Habilidades no manexo das TIC para a procura e uso da información.
A20 Capacidade para interpretar criticamente datos e texto.
A23 Capacidade de comunicación oral e escrita.
A25 Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual
A27 Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo.
A28 Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado.
A29 Capacidade para tornar un problema empírico en obxecto de investigación e elaborar conclusións.
B1 Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos.
B2 Compromiso ético
B3 Creatividade
B4 Iniciativa empresarial
B5 Motivación por a calidade.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000