Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  E-marketing no sector turístico
   Contidos
Tema Subtema
Tema I.- Introdución 1.- Cambios derivados dos novos hábitos Dixitais.
Tema II.- O novo Consumidor; a incidencia de Internet nos Procesos de Compra 1.- O Consumidor Dixital.
2.- A transformación Dixital e O Sector Turístico
Tema III.- O novo Consumidor; a incidencia de Internet nos Procesos de Compra 1.- O Consumidor Dixital.
2.- A transformación Dixital e O Sector Turístico
2.- Ecommerce.
Tema IV.- A incorporación da Cultura Dixital nos procesos de concepción da Mercadotecnia Mix (II) 1. Internet e a Definición e concepción do produto.
2.- Internet e o Prezo
3.- Internet e a Comunicación.
Tema V.- Marketing e Big Data *
Tema VI.- Funnel Digital y KPI *
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000