Código |
Descrición |
A12 |
Identificar os procesos operativos en empresas turísticas. |
A13 |
Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección de persoal |
A14 |
Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas. |
A16 |
Orientación do servizo ao cliente |
A18 |
Habilidades no manexo das TIC para a procura e uso da información. |
A19 |
Ser capaz de analizar, sintetizar e administrar datos derivados das observacións usando os fundamentos técnicos cuantitativos e de predición |
A20 |
Capacidade para interpretar criticamente datos e texto. |
A23 |
Capacidade de comunicación oral e escrita. |
A24 |
Mobilidade e adaptabilidade a diferentes medios e situacións |
A25 |
Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual |
A27 |
Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo. |
A28 |
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado. |
A29 |
Capacidade para tornar un problema empírico en obxecto de investigación e elaborar conclusións. |
B1 |
Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos. |
B3 |
Creatividade |
B5 |
Motivación por a calidade. |