Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Atención ao cliente
   Competencias de titulación
Código Descrición
A6 Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos do marketing turístico así como obxectivos, estratexias e políticas comerciais
A13 Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección de persoal
A14 Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas.
A16 Orientación do servizo ao cliente
A23 Capacidade de comunicación oral e escrita.
A25 Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual
A27 Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo.
A28 Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado.
A29 Capacidade para tornar un problema empírico en obxecto de investigación e elaborar conclusións.
B1 Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos.
B2 Compromiso ético
B3 Creatividade
B4 Iniciativa empresarial
B5 Motivación por a calidade.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000