Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos da xestión de empresas turísticas: problemas económicos internos e interrelacións entre os distintos subsistemas |
|
A5
|
|
Identificar os procesos operativos en empresas turísticas |
|
A12
|
|
Habilidades no manexo das TIC para a procura e uso da información |
|
A18
|
|
Capacidade para interpretar criticamente datos e texto. |
|
A20
|
|
Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A25
|
|
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A28
|
|
Compromiso ético |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B2
|
Iniciativa empresarial |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B4
|