Educational guide 2024_25
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Investigación de mercados turísticos
   Contidos
Tema Subtema
Tema 1.- A INVESTIGACIÓN COMERCIAL NO SECTOR TURÍSTICO.
1.1. A investigación comercial como ferramenta de obtención de información.
1.2. Concepto de investigación comercial.
1.3. Os suxeitos da investigación comercial no sector turístico.
1.4. Áreas de investigación comercial no ámbito turístico.
1.5. Técnicas de investigación comercial na contorna turística.
1.6. Consideracións éticas.
Tema 2.- O PROCESO DE INVESTIGACIÓN COMERCIAL. 2.1. Fases do proceso de investigación comercial.
2.2. Fontes de erros no proceso de investigación comercial.
Tema 3.- SISTEMAS DE INFORMACIÓN DE MERCADOTECNIA EN ORGANIZACIÓNS TURÍSTICAS. 3.1. Concepto, estrutura e funcionamento.
3.2. Fontes de información secundaria no ámbito turístico.
3.3. Fontes de información primaria na contorna turística.
3.4. Novas tecnoloxías e sistemas de información de Mercadotecnia en organizacións turísticas.
Tema 4.- Os ESTUDOS DE MERCADO TURÍSTICOS. 4.1. Os estudos de mercado na contorna turística.
4.2. Identificación do problema e obxectivos de estudo.
4.3. Deseño xeral da investigación.
4.4. Recolección, tabulación e análise de datos.
4.5. Preparación de conclusións e informe.
Tema 5.- O CUESTIONARIO NOS ESTUDOS DE MERCADO TURÍSTICOS. 5.1. Características básicas.
5.2. Tipoloxía de preguntas.
5.3. Redacción e ordenación.
5.4. Proba piloto e corrección de problemas.
Tema 6.- ESCALAS DE MEDICIÓN NO SECTOR TURÍSTICO. 6.1. Medición e escalas.
6.2. Escalas de medida.
6.3. Escalas de actitude.
6.4. Outras tipoloxías de escalas de medida.
Tema 7.- MOSTRAXE EN MERCADOS TURÍSTICOS. 7.1. Concepto de mostraxe.
7.2. Determinación do tamaño da mostra.
7.3. Método de mostraxe.
Tema 8.- PREPARACIÓN DOS DATOS PARA A ANÁLISE DE DATOS TURÍSTICOS. 8.1. Etapas no proceso de preparación dos datos.
8.2. Codificación.
8.3. Creación do ficheiro.
8.4. Análise de consistencia.
8.5. Ponderación do ficheiro.
Tema 9.- ANÁLISE ESTATÍSTICA DOS DATOS TURÍSTICOS: CONCEPTOS E PROCEDEMENTOS XERAIS.
9.1. Técnicas de análises de datos: Conceptos básicos e clasificación.
9.2. Procedementos xerais para a selección das técnicas e variables na análise de datos.
9.3. Análise dunha variable.
9.4. Análise de dúas variables.
9.5. Análise multivariable.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000