Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Investigación de mercados turísticos
   Contidos
Tema Subtema
(*)Tema 1.- A INVESTIGACIÓN COMERCIAL NO SECTOR TURÍSTICO. (*)1.1. A investigación comercial como ferramenta de *obtención de información.1.2. Concepto de investigación comercial.1.3. Os suxeitos da investigación comercial no sector turístico.1.4. Áreas de investigación comercial no ámbito turístico.1.5. Técnicas de investigación comercial na contorna turística.1.6. Consideracións éticas.
(*)Tema 2.- O PROCESO DE INVESTIGACIÓN COMERCIAL. (*)
(*)Tema 3.- SISTEMAS DE INFORMACIÓN DE *MARKETING EN ORGANIZACIÓNS TURÍSTICAS. (*)3.1. Concepto, estrutura e funcionamento.3.2. Fontes de información secundaria no ámbito turístico.3.3. Fontes de información primaria na contorna turística.3.4. Novas tecnoloxías e sistemas de información de *Marketing en organizacións turísticas.
(*)Tema 4.- Os ESTUDOS DE MERCADO TURÍSTICOS. (*)4.1. Os estudos de mercado na contorna turística.4.2. Identificación do problema e obxectivos de estudo.4.3. Deseño xeral da investigación.4.4. Recolección, *tabulación e análise de datos.4.5. Preparación de conclusións e informe.
(*)Tema 5.- O *CUESTIONARIO NOS ESTUDOS DE MERCADO TURÍSTICOS. (*)5.1. Características básicas.5.2. *Tipología de preguntas.5.3. Redacción e *ordenación.5.4. Proba piloto e *corrección de problemas.
(*)Tema 6.- ESCALAS DE MEDICIÓN NO SECTOR TURÍSTICO. (*)6.1. Medición e escalas.6.2. Escalas de medida.6.3. Escalas de actitude.6.4. Outras *tipologías de escalas de medida.
(*)Tema 7.- *MUESTREO EN MERCADOS TURÍSTICOS. (*)7.1. Concepto de *muestreo.7.2. *Determinación do tamaño da mostra.7.3. Método de *muestreo.
(*)Tema 8.- PREPARACIÓN DOS DATOS PARA A ANÁLISE DE DATOS TURÍSTICOS. (*)8.1. Etapas no proceso de preparación dos datos.8.2. *Codificación.8.3. Creación do *fichero.8.4. Análise de *consistencia.8.5. *Ponderación do *fichero.
(*)Tema 9.- ANÁLISE ESTATÍSTICA DOS DATOS TURÍSTICOS: CONCEPTOS E PROCEDEMENTOS XERAIS. (*)9.1. Técnicas de análises de datos: Conceptos básicos e clasificación.9.2. Procedementos xerais para a selección das técnicas e *variables na análise de datos.9.3. Análise dunha *variable.9.4. Análise de dúas *variables.9.5. Análise *multivariables.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000