Guia docente 2017_18
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Investigación de mercados turísticos
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Adquirir coñecementos e dominio das ferramentas do programa de marketing da empresa
Identificar os principais estudos e fontes de información e investigación no ámbito turístico A1
A3
B2
B3
C9
Ser capaz de realizar unha investigación de mercados para axudar á toma de decisións empresariais A2
B1
B9
C10
D1
Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección persoal A2
B8
C12
Entender as características do """"""""""""""""novo"""""""""""""""" consumidor dixital e a inicidencia destes na redefinición de modelos de negocio exitosos no sector turístico
Entender as características do """"""""""""""""novo"""""""""""""""" consumidor dixital e a inicidencia destes na redefinición de modelos de negocio exitosos no sector turístico
Adquirir habilidades no manexo do TIC para a procura e aproveitamento da información A4
A5
B1
D3
Ser capaz de analizar, sintetizar e xestionar datos derivados das observacións usando os fundamentos técnicos cuantitativos e de predición A3
B2
B3
C12
D2
Deducir o funcionamento das organizacións turísticas e ferramentas e instrumentos de saída A1
B2
C9
Comprender a contorna en que operan as organizacións turísticas A3
B7
B10
C10
D1
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000