Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Investigación de mercados turísticos
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
(*)
saber
saber facer
A18
A19
A29
B5
(*)Analizar e *evaluar os impactos xerados polo turismo
saber facer
A11
B1
B5
(*)Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección persoal
saber facer
Saber estar / ser
A4
A13
A25
B1
B2
(*)Habilidades no manexo das *TIC para a procura e *aprovechamiento da información
saber facer
A18
B5
(*)Ser capaz de analizar, *sintetizar e *gestionar datos derivados das observacións usando os fundamentos técnicos cuantitativos e de *predicción
saber facer
A19
B5
(*)Capacidade para interpretar *críticamente datos e texto
saber facer
A20
B1
(*)Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual
saber facer
A25
B1
B2
(*)Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo
saber facer
A27
B5
(*)Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado
saber facer
A28
B4
(*)Capacidade para converter un problema empírico nun obxecto de investigación e elaborar conclusións
saber facer
A29
B3
B4
(*)Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos
saber facer
Saber estar / ser
A16
B1
B2
(*)Compromiso ético
Saber estar / ser
A16
B2
(*)Creatividade
saber facer
B3
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000