Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Xestión de restauración
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles
saber
saber facer
A1
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos da xestión de empresas turísticas: problemas económicos internos e interrelacións entre os distintos subsistemas
saber
saber facer
A5
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto do marco legal que regula as actividades turísticas
saber
saber facer
A8
Identificar os procesos operativos en empresas turísticas
saber
saber facer
A12
Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección de persoal
saber
saber facer
Saber estar / ser
A13
Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas
saber
saber facer
A14
Habilidades no manexo das TIC para a procura e uso da información.
saber
saber facer
A18
Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual
saber
saber facer
Saber estar / ser
A25
Creatividade
saber
saber facer
Saber estar / ser
B3
Iniciativa empresarial
saber
saber facer
Saber estar / ser
B4
Motivación por a calidade
saber
saber facer
Saber estar / ser
B5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000