Código |
Descrición |
A1 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles. |
A2 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto de políticas públicas, estrutura e evolución dos mercados turísticos: relacións nacionais e internacionais. |
A6 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos do marketing turístico así como obxectivos, estratexias e políticas comerciais |
A7 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles. |
A8 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto do marco legal que regula as actividades turísticas. |
A9 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto das técnicas básicas de investigación e prospectiva en materia turística. |
A10 |
Aplicar os coñecementos a futuras situacións profesionais e desenvolver competencias relacionadas coa elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro do ámbito do turismo |
A11 |
Analizar e avaliar os impactos xerados polo turismo |
A14 |
Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas. |
A18 |
Habilidades no manexo das TIC para a procura e uso da información. |
A20 |
Capacidade para interpretar criticamente datos e texto. |
A21 |
Poder transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado, como non especializado |
A23 |
Capacidade de comunicación oral e escrita. |
A24 |
Mobilidade e adaptabilidade a diferentes medios e situacións |
A25 |
Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual |
A28 |
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado. |
B1 |
Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos. |
B2 |
Compromiso ético |
B3 |
Creatividade |
B4 |
Iniciativa empresarial |
B5 |
Motivación por a calidade. |