Educational guide 2023_24
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Promoción turística
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Capacidade para entender e desenvolver o mix de comunicación da empresa, a partir dos obxectivos xerais da mesma e dos específicos do departamento de marketing A1
B9
C6
C13
D1
D4
D5
Coñecer e demostrar o manexo das ferramentas da promoción turística A2
B5
B7
B8
B9
C6
C13
D4
Capacidade para a aplicación e posta en marcha de actividades promocionais que se corresponde coas competencias adquiridas A3
A5
B5
B7
B8
B9
B10
C6
C13
D1
D2
D4
Ser capaz de definir obxectivos publicitarios e promocionais así como aplicar técnicas publicitarias e de promoción de ventas ós públicos obxectivo de ambas ferramientas de promoción, tanto individualmente como en grupos de traballo A3
A4
A5
B5
B7
B8
B9
B10
C6
C13
D1
D2
D3
D4
D5
Comprender o alcance e a utilidade das relacións públicas, así como xestionar a forza de ventas, e poñelos en práctica, tanto individualmente como en grupos de traballo A3
A4
A5
B5
B7
B8
B9
B10
C6
C13
D1
D2
D3
D4
D5
Ser capaz de expoñer a través do debate, a opinión sobre a aplicación das TICs á promoción turística e á imaxe da empresa ou do destino A1
A2
A3
A4
A5
B5
B7
B8
B9
C6
C13
D1
D3
D4
D5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000