Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos do marketing turístico así como obxectivos, estratexias e políticas comerciais |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A6
|
|
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos da xestión de empresas turísticas: problemas económicos internos e interrelacións entre os distintos subsistemas |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A5
|
|
Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A14
|
|
Capacidade de comunicación oral e escrita. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A23
|
|
Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A25
|
|
Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A27
|
|
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A28
|
|
Capacidade para tornar un problema empírico en obxecto de investigación e elaborar conclusións. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A29
|
|
Compromiso ético |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1
|
Creatividade |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B2
|
Creatividade |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3
|
Iniciativa empresarial |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B4
|
Motivación por a calidade. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B5
|