Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Promoción turística
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos do marketing turístico así como obxectivos, estratexias e políticas comerciais
saber
saber facer
Saber estar / ser
A6
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos da xestión de empresas turísticas: problemas económicos internos e interrelacións entre os distintos subsistemas
saber
saber facer
Saber estar / ser
A5
Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas
saber
saber facer
Saber estar / ser
A14
Capacidade de comunicación oral e escrita.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A23
Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual
saber
saber facer
Saber estar / ser
A25
Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A27
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A28
Capacidade para tornar un problema empírico en obxecto de investigación e elaborar conclusións.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A29
Compromiso ético
saber
saber facer
Saber estar / ser
B1
Creatividade
saber
saber facer
Saber estar / ser
B2
Creatividade
saber
saber facer
Saber estar / ser
B3
Iniciativa empresarial
saber
saber facer
Saber estar / ser
B4
Motivación por a calidade.
saber
saber facer
Saber estar / ser
B5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000