Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Distribución turística
   Contidos
Tema Subtema
1. A distribución comercial do sector turístico 1.1. A Distribución no Marco do Business Model.
1.2.- A distribución comercial e o marketing turístico
1.2.1. Distribución comercial e producto turístico
1.2.2. A distribución comercial e o resto de elementos de Marketing Turístico.
1.3. O sistema de distribución no sector turístico
1.4. Funcións de intermediarios no sistema de distribución turística
2. A canle de distribución no sector turístico 2.1. Estructura da canle de distribución no sector turístico
2.2. Aspectos a considerar na elección da canle de distribución no sector turístico
2.3. Criterios de selección de canles de distribución no sector turístico
2.4. Outras decisións estratéxicas na política de distribución turística
2.5. Tipoloxía de intermediarios no sector turístico
3. As axencias de viaxes e outros intermediarios minoristas na distribución turística 3.1. As AAVV na distribución turística
3.2. Tipoloxía e papel das AAVV na distribución turística
3.3. Online Travel Agencies.
3.4.- Outros Intermediarios Minoritas.
4. Os Intermediarios Mayoristas na distribución turística 4.1. O Papel dos Intermediarios Mayoristas na distribución turística
4.2. Tipoloxía e funcionalidades dos Intermediarios Mayoristas na distribución turística


5. A Distribución turística en tempos de Redes 5.1. Impacto de Internet na Distribución Turistica
5.2. Desintermediación e Intermediación.
5.3. Web, e commerce e distribución Turística.
5.4 Redes Sociais e Distribución Turística.
6. As centrais de reservas na distribución turística 6.1. Os CRS na distribución turística
6.2. Os GDS na distribución turística

7.- Tempos de Redes e Big Data *
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000