Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Mercadotecnia turística
   Contidos
Tema Subtema
Tema 1. Introdución: Mercadotecnia turística 1.1. Definición e concepto de mercadotecnia 1.2. Enfoques na direccion de mercadotecnia
Tema 2: Caracteristicas do servizo e da mercadotecnia turistica 2.1 Caracteristicas da mercadotecnia de servizos
2.2 Estratexias de xestion para empresas de servizos
2.3 o modelo de prestación dun servizo
Tema 3. Mercado potencial, demanda de mercado e cota de mercado 3.1. Definición do concepto de mercado 3.2. Mercado potencial 3.3. Cota de mercado potencial e cota de participación
Tema 4. A planificación de mercadotecnia (introdución) 4.1. O plan estratéxico de mercadotecnia
4.2. As estratexias de mercadotecnia
Tema 5. O sistema de información de mercadotecnia 5.1. Avaliación das necesidades de información en mercadotecnia 5.2. A investigación comercial
Tema 6. O comportamento do consumidor 6.1. Factores que inciden no comportamento de compra do consumidor 6.2. Modelos de comportamento do consumidor
Tema 7. A segmentación de mercados 7.1. A segmentación 7.2. Proceso e estratexias de segmentación 7.3 Posicionamento
Tema 8. Marketing Mix 8.1 Deseño e xestión do produto 8.2 Consideracións sobre o prezo 8.3 Canles de distribución 8.4 Promoción do produto
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000