Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Mercadotecnia turística
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos da xestión de empresas turísticas: problemas económicos internos e interrelacións entre os distintos subsistemas
saber
A5
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos do marketing turístico así como obxectivos, estratexias e políticas comerciais
saber
A6
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles.
saber
A7
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto das técnicas básicas de investigación e prospectiva en materia turística.
saber facer
A9
Aplicar os coñecementos a futuras situacións profesionais e desenvolver competencias relacionadas coa elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro do ámbito do turismo
saber facer
A10
Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección de persoal
saber facer
Saber estar / ser
A13
Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas.
saber facer
A14
Orientación do servizo ao cliente
saber facer
A16
Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos.
saber facer
B1
Compromiso ético
saber facer
Saber estar / ser
B2
Motivación por a calidade.
saber facer
Saber estar / ser
B5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000