Código |
Descrición |
A1 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles. |
A2 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto de políticas públicas, estrutura e evolución dos mercados turísticos: relacións nacionais e internacionais. |
A11 |
Analizar e avaliar os impactos xerados polo turismo |
A12 |
Identificar os procesos operativos en empresas turísticas. |
A13 |
Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección de persoal |
A14 |
Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas. |
A18 |
Habilidades no manexo das TIC para a procura e uso da información. |
A20 |
Capacidade para interpretar criticamente datos e texto. |
A23 |
Capacidade de comunicación oral e escrita. |
A24 |
Mobilidade e adaptabilidade a diferentes medios e situacións |
A25 |
Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual |
A27 |
Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo. |
B1 |
Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos. |
B3 |
Creatividade |
B4 |
Iniciativa empresarial |