Guia docente 2017_18
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Mercadotecnia sectorial
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Prácticas de laboratorio Asistencia, participación e desenvolvemento de casos prácticos nas clases 10 B1
B5
B9
C9
C14
C16
D1
D3
D4
Estudo de casos/análises de situacións Elaboración de traballos prácticos 10 B1
B5
B9
B10
B11
B13
B14
C9
C10
C13
C14
C16
D1
D3
D4
Presentacións/exposicións Realización das exposicións dos traballos presentados 15 B1
B5
Traballos e proxectos Entrega e exposición de traballos teóricos da materia 25 B1
B2
B5
B9
B13
C5
C9
C14
C16
D1
D3
D4
Probas de resposta curta Exame sobre os contidos da materia 40 B5
C6
C7
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

No caso de que o estudante non opte pola avaliación continua, este terá que realizar unha proba escrita. Dita proba comporase de tres partes: test; preguntas curtas e de desenvolvemento; resolución dun caso práctico. A duración da proba será de noventa minutos.

En segunda convocatoria, manterase o procedemento de avaliación anteriormente descrito.

As datas e horarios das probas de avaliación das diferentes convocatorias son as especificadas no calendario de probas de avaliación aprobado pola Xunta de Centro para o curso 2017-18.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000