Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Lingua estranxeira para a empresa
   Bibliografía. Fontes de información
CLARK, S., In Company. Intermediate, 2003,
HOLLET, V., Business Opportunities, 2002,
JONES-MACZIOLA, S. & WHITE ,G., Further Ahead, 2002,
TULLIS, G. & TRAPPE, T, Insights into Business, 2000,
SWEENEY, S, Communicating in Business, 2005,
DUCKWORTH, M, Business Grammar and Practice, 2009,

KOESTER, A. et al., Business Advantage Intermediate, 2012,
LÓPEZ, S. & WATT, D., ed, Diccionario Oxford business español-inglés, inglés-español = The Oxford Business Spanish dictionary Spanish-English, English-Spanish, 2002,
ALCARZ VARÓ, E. & HUGHES B, Diccionario de Términos Económicos, Financieros y Comerciales, Inglés - Español, Spanish - English, 2005,
LOZANO IRUESTE, J.M., Diccionario Bilingüe de Economía y Empresa, Inglés - Español, Español – Inglés, 2000,
PARRA, E, Diccionario Inglés de Publicidad y Marketing,
SILVA, T. et al., Diccionario cuatrilingüe de marketing y publicidad, 2009,
ALCARZ VARÓ, E. et al., Diccionario de términos de marketing, publicidad y medios de comunicación, 1999,
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000