Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Dirección estratéxica internacional
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Interpretar as principais teorías do comercio internacional, desde as paradigmas clásicos ata os enfoques que tratan de explicar os fluxos do comercio internacional a partir das actividades que realizan as empresas. CG1
CG13
CE5
CT1
CT5
Distinguir as principais causas da aceleración internacionalizadora das empresas iniciada no século XX. CG1
CG2
CG13
CE1
CE3
CE5
CT1
CT5
Identificar algunhas da estrutura organizativas máis frecuentes no terreo dos negocios internacionais. CG1
CG13
CE3
CT1
CT5
Distinguir os factores relevantes que afectan á estratexia competitiva das empresas nos mercados internacionais. CG1
CG2
CG13
CE1
CE3
CE5
CE11
CT1
CT5
Avaliar as distintas alternativas de entrada nos mercados exteriores: exportacións, acordos de cooperación e investimento directo. CG1
CG10
CE5
CE11
CT1
CT5
Sintetizar as peculiaridades específicas a ter en conta na dirección estratéxica dunha empresa multinacional. CG1
CG10
CG13
CE1
CE3
CE5
CT1
CT5
Demostrar o manexo dos conceptos teóricos adecuados para resolver e interpretar determinados problemas relacionados coa dirección de empresas internacionalizadas. CG1
CG5
CG8
CG9
CG10
CG11
CG13
CG14
CE1
CE3
CE5
CE11
CE12
CE13
CT1
CT2
CT3
CT4
CT5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000