Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Dirección comercial I
   Contidos
Tema Subtema
Tema 1. Introdución e contido da mercadotecnia 1.1. Definición e concepto de mercadotecnia 1.2. O enfoque do cliente e a xestión da súa lealdade 1.3 Mercadotecnia en áreas especiais
Tema 2. A planificación de mercadotecnia 2.1. O plan estratéxico de mercadotecnia
2.2. As estratexias de mercadotecnia
Tema 3. O mercado e a demanda 3.1. Definición do concepto de mercado. Determinantes da demanda 3.2. Medición e previsión da demanda
Tema 4. Entorno e xestión da información de marketing 4.1 Introdución 4.2. SIM 4.3. Investigación de mercadotecnia
Tema 5. O Comportamento de compra do consumidor 5.1 Concepto 5.2 Factores de influencia 5.3 Proceso de decisión de compra
Tema 6. A segmentación de mercados e o posicionamento 6.1. A segmentación 6.2. Proceso e estratexias de segmentación 6.3. Posicionamento
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000