Guia docente 2016_17
Facultade de Historia
Grao en Xeografía e Historia
 Materias
  Historia: Introdución á historiografía
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballos tutelados Presentación e entrega, na data sinalada dos traballos realizados de xeito individual ou en grupo polo alumnado. Valorarase o marco teórico, a estrutura e articulación do traballo, a reflexión crítica sobre as fontes e a presentación formal do mesmo.


Os resultados da aprendizaxe avaliados son: Coñecemento dos principais problemas e debates historiográficos
15 C17
D5
D9
Seminarios Selección, presentación, análise e crítica dos materiais traballados e capacidade para fomentar o debate, a discusión e a participación.

Os resultados da aprendizaxe avaliados son: Coñecemento dos principais problemas e debates historiográficos
10 D1
D5
Traballos de aula Presentación e entrega, nas datas sinaladas e conforme aos parámetros indicados, dos exercicios prácticos indicados.
Os resultados da aprendizaxe avaliados son: Formación para interpretar adecuadamente as sociedades do pasado
5 A5
B3
Probas de resposta curta Preguntas breves sobre diferentes aspectos tratados nas sesións maxitrais ou nos seminarios.

Os resultados da aprendizaxe avaliados son: Coñecemento dos principais problemas e debates historiográficos
20 C17
Probas de resposta longa, de desenvolvemento Proba teórica sobre os conceptos básicos da materia.

Os resultados da aprendizaxe avaliados son: Coñecemento dos principais problemas e debates historiográficos
40 C17
D1
D5
Outras Avaliación continua do traballo autónomo do alumnado, a través da realización e presentación de tarefas establecidas nas sesións teóricas e prácticas, seminarios, titorías e outras actividades. Para o seu control é imprescindible que o alumnado estea dado de alta e teña cubertos os seus datos de perfil no curso virtual da materia (Moodle) antes de rematar a primeira quincena do cuadrimestre.


Os resultados da aprendizaxe avaliados son: Coñecemento dos principais problemas e debates historiográficos.
10 A4
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Os estudantes que se acollan á modalidade semipresencial poderán seguir a materia a través do Curso Virtual na plataforma de teledocencia Moodle, da Universidade de Vigo, que permitirá o acceso aos materiais precisos para a adquisición das competencias e consecución dos resultados da aprendizaxe, tanto nos seus contidos teóricos como prácticos. Especificaranse as metodoloxías docentes, as actividades de avaliación, xunto co calendario de entrega (presencial ou remota) que quedará claramente establecido. As actividades que requiran presencialidade serán substituídas por outras que permitan acceder á mesma porcentaxe da nota. O seguimento individualizado da participación do alumno a través das TIC farase a partir das ferramentas propias da plataforma (participación, estatísticas de acceso, realización de probas ou exercicios en liña, etc.). 

O estudante deberá cumprir os requisitos mínimos de presencialidade necesarios para a avaliación continua. Así mesmo deberá acudir ás probas que o/s docente/s dispoñan como imprescindibles. 

Todos os estudantes matriculados na materia teñen dereito a realizar os exames finais (Artigo 12 do Regulamento de Estudantes da Universidade de Vigo). Aqueles alumnos que non poidan acollerse á avaliación continua, serán avaliados dos contidos do programa da materia mediante  unha proba escrita, que suporá o 70% da nota final, e un traballo obrigatorio que representará un 30% desta.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000