Guia docente 2016_17
Facultade de Historia
Grao en Xeografía e Historia
 Materias
  Historia antiga do noroeste da Península Ibérica
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Sesión maxistral Realizaránse por escrito preguntas concretas sobre a temática exposta na aula, tanto de carácter teórico como práctico, que deberán resolverse manifestando, a maiores do coñecemento, a capacidade de expresión escrita na lingua propia. 10 A4
C19
D4
Seminarios Análises e comentarios críticos das fontes que nos proporcionan o coñecemento da historia antiga: textos, iconografía e material arqueolóxico. Poderá completarse cun análise crítico dalgún documental visionado na aula.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son:
Análise crítica das tradicións historiográficas sobre temas controvertidos ou de interese xeral.
Análise e valoración dos conceptos aprendidos a partir do uso das fontes e das interpretacións historiográficas.
10 C12
C19
D4
D7
Presentacións/exposicións Un traballo individual sobre un aspecto da sociedades, relixión ou economía da Gallaecia romana. A exposición terá 20 minutos de duración máxima.
Este traballo terá un seguimento constante por parte da docente quen marcará as pautas durante a súa elaboración.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son:
Análise crítica das tradicións historiográficas sobre temas controvertidos ou de interese xeral.
Análise e valoración dos conceptos aprendidos a partir do uso das fontes e das interpretacións historiográficas.
10 C12
D3
D4
D7
Traballos tutelados Un traballo individual sobre un aspecto da sociedades, relixión ou economía da Gallaecia romana. A exposición terá 20 minutos de duración máxima.
Este traballo terá un seguimento constante por parte da docente quen marcará as pautas durante a súa elaboración.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son:
Elaboración e presentación, oral e escrita, dos traballos monográficos, individuais ou colectivos, baseados en fontes e bibliografía específicas.
Análise e valoración dos conceptos aprendidos a partir do uso das fontes e das interpretacións historiográficas.
10 C12
D3
D4
D7
Probas de resposta curta Versarán sobre contidos teóricos moi específicos; terase en conta a interpretación correcta da información xeográfica dos sistemas territoriais.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son:
Analise crítico das tradicións historiográficas sobre temas controvertidos ou de interese xeral.
Análise e valoración dos conceptos aprendidos a partir do uso das fontes e das interpretacións historiográficas.
20 C12
C19
D4
D7
Probas de resposta longa, de desenvolvemento As probas referiranse as sesións maxistrais, e dicir, aos contidos teóricos explicados na aula.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son:
Análise crítica das tradicións historiográficas sobre temas controvertidos ou de interese xeral.
Coñecemento da Historia, Historia da Arte e Xeografía de Galicia nunha perspectiva comparada.
30 C12
C19
D4
D7
Probas de autoavaliación Valoración do traballo autónomo do alumnado mediante a realización de cuestionarios sobre os contidos da materia a través de Moodle. Os resultados de aprendizaxe avaliados son: Dominio dos aspectos teóricos más importantes da materia 10
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para superar a materia é necesario obter nas probas de respostas (curta, longa, sesión maxistral) alomenos un 5 sobre 10.

Todos/as estudantes matriculados na materia teñen dereito a ser avaliados mediante un exame final (artigo 12 do Regulamento de Estudantes da Universidade de Vigo) que consistira nunha proba escrita con tres apartados: mapas mudos, preguntas curras e cuestións de desenvolvemento que suporá un 60% da cualificación. Un 20% estará constituido pola entrega das prácticas preestblecidas e un 20% dun traballo escrito sobre a sociedade, relixión ou economía da Gallaecia antiga.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000