Seminarios |
Analises e comentarios críticos das fontes que nos proporcionan o coñecemento da historia antiga: textos, iconografía e material arqueolóxico. Poderá completarse cun análise crítico dalgún documental visionado na aula.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son:
Analise crítico das tradicións historiográficas sobre temas controvertidos ou de interese xeral.
Análise e valoración dos conceptos aprendidos a partir do uso das fontes e das interpretacións historiográficas. |
10 |
|
|
C12 C19
|
D4 D7
|
Traballos tutelados |
Un traballo individual sobre un aspecto da sociedades, relixión ou economía da Gallaecia romana. A exposición terá 20 minutos de duración máxima.
Este traballo terá un seguimento constante por parte da docente quen marcará as pautas durante a súa elaboración.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son:
Elaboración e presentación, oral e escrita, dos traballos monográficos, individuais ou colectivos, baseados en fontes e bibliografía específicas.
Análise e valoración dos conceptos aprendidos a partir do uso das fontes e das interpretacións historiográficas. |
10 |
|
|
C12
|
D3 D4 D7
|
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
As probas referiranse as sesións maxistrais, e dicir, aos contidos teóricos explicados na aula.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son:
Analise crítico das tradicións historiográficas sobre temas controvertidos ou de interese xeral.
Coñecemento da Historia, Historia da Arte e Xeografía de Galicia nunha perspectiva comparada. |
40 |
|
|
C12 C19
|
D4 D7
|
Todos/as estudantes matriculados na materia teñen dereito a ser avaliados mediante un exame final (artigo 12 do Regulamento de Estudantes da Universidade de Vigo) que consistira nunha proba escrita con tres apartados: mapas mudos, preguntas curras e cuestións de desenvolvemento que suporá un 60% da cualificación. Un 20% estará constituido pola entrega das prácticas preestblecidas e un 20% dun traballo escrito sobre a sociedade, relixión ou economía da Gallaecia antiga. |