Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
B5 |
Valorar as necesidades e problemas da sociedade e as aportacións (en termos de contribución efectiva) xeradas dende os ámbitos xeográfico-históricos, tendo en conta a necesaria igualdade social e entre sexos, a discapacidade e a educación para a paz. |
C12 |
Conciencia crítica da relación entre os acontecementos e procesos actuais e o pasado |
C14 |
Coñecemento da estrutura diacrónica xeral do pasado. |
C16 |
Coñecemento detallado dun ou máis períodos específicos do pasado da humanidade |
C21 |
Coñecemento da historia da integración europea |
D1 |
Capacidade de análise e síntese. |
D3 |
Capacidade de organización e planificación |
D4 |
Comunicación oral e escrita no idioma propio. |
D11 |
Capacidade de aprendizaxe autónoma |
D15 |
Sensibilidade cara temas ambientais. |