Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. (CB6 memoria) |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. (CB7 memoria) |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. (CB9 memoria) |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. (CB10 memoria) |
C1 |
Adquirir coñecementos avanzados sobre deseño experimental e de estatística de utilidade no desenvolvemento de proxectos de investigación. |
C2 |
Profundizar no coñecemento das técnicas de obtención, rexistro, procesado, validación e análises de datos de campo e laboratorio e aplicalas no I+D+i nos eidos ambiental e agroalimentario. |
C9 |
Capacidade para investigar e desenvolver novos procesos de fabricación e conservación de alimentos. |
D1 |
Capacidade de análise, organización e planificación |
D2 |
Liderado, iniciativa e espíritu emprendedor |
D3 |
Comunicación oral e escrita na lingua nativa e extranxeira |
D4 |
Capacidade de aprendizaxe autónomo e xestión da información |
D5 |
Capacidade de resolución de problemas e toma de decisións |
D6 |
Capacidad de comunicación interpersonal |
D10 |
Tratamento de conflictos e negociación. |