Código |
Descrición |
Tipoloxía |
CB1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. (CB6 memoria) |
- saber
- saber facer
- Saber estar / ser
|
CB3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. (CB8 memoria) |
- saber
- saber facer
- Saber estar / ser
|
CG1 |
Que os estudantes sexan capaces de desenvolver habilidades de análise, síntese e xestión da información para contribuir á organización e planificación de actividades de investigación no eido agroalimentario e do medio ambiente. |
- saber
- saber facer
- Saber estar / ser
|
CG6 |
Que os estudantes sexan capaces de entende-la proxección social da ciencia. |
|
CE1 |
Adquirir coñecementos avanzados sobre deseño experimental e de estatística de utilidade no desenvolvemento de proxectos de investigación. |
- saber
- saber facer
- Saber estar / ser
|
CE7 |
Desenvolver investigacións no campo da xestión global da cadea agroalimentaria e do medio natural mediante a aplicación de tecnoloxías medioambientalmente sostenibles. |
- saber
- saber facer
- Saber estar / ser
|
CE8 |
Capacidade para desenvolver investigacións no campo da xestión integral eficaz de riscos alimentarios, en particular orientadas ao desenvolvemento de novos sistemas de detección e alerta temprana de crises de carácter agroalimentario. |
- saber
- saber facer
- Saber estar / ser
|
CE11 |
Comprender o funcionamento e diversidade dos ecosistemas a distintos niveis e as adaptacións aos ambientes en que viven. |
- saber
- saber facer
- Saber estar / ser
|
CE12 |
Realizar estudos para coñecer os principais efectos do cambio climático sobre os recursos naturais empregados na industria agroalimentaria. |
- saber
- saber facer
- Saber estar / ser
|
CT1 |
Capacidade de análise, organización e planificación |
|
CT2 |
Liderado, iniciativa e espíritu emprendedor |
|
CT3 |
Comunicación oral e escrita na lingua nativa e extranxeira |
|
CT4 |
Capacidade de aprendizaxe autónomo e xestión da información |
- saber
- saber facer
- Saber estar / ser
|
CT5 |
Capacidade de resolución de problemas e toma de decisións |
|
CT6 |
Capacidad de comunicación interpersonal |
|
CT7 |
Adaptación a novas situacións con creatividade e innovación |
|
CT8 |
Capacidade de razoamento crítico e autocrítico |
|
CT9 |
Traballo en equipo de carácter interdisciplinar |
|
CT10 |
Tratamento de conflictos e negociación. |
|
CT11 |
Motivación poa calidade con sensibilidade hacia temas medioambientais |
|