Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias
Máster Universitario en Ciencia e Tecnoloxía Agroalimentaria e Ambiental
 Materias
  Fisioloxía do Estrés. Adaptación e Aclimaticación a Condicións Adversas
   Plan de Continxencias
 
Descrición
DOCENCIA MIXTA

1. ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS
1.1.- Metodoloxías docentes que se manteñen
Mantéñense as metodoloxías docentes indicadas na guía xa que a docencia mixta asegura a asistencia a seminarios e teoría, así como a realización de cuestionarios e traballos que debe levar a cabo o alumnado.

1.2.- Metodoloxías docentes que se modifican
Non se modifica ningunha metodoloxía

1.3.- Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías)
As titorías levaranse a cabo a través do campus remoto, nos despachos virtuais do profesorado, cando o alumnado o solicite.

1.4.- Modificacións (se procede) dos contidos a impartir
Non procede.

1.5.- Bibliografía adicional para facilitar a auto-aprendizaxe
Sería implementada se fose preciso.

1.6.- Outras modificacións
Non hai modificacións

2. ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN
2.1.- Probas xa realizadas
Lección maxistral: peso proposto 30 % (peso anterior 30 %)
Estudo de casos: peso proposto 40 % (peso anterior 40 %)
Presentación: peso proposto 30 % (peso anterior 30 %)

Manteranse as porcentaxes de avaliación propostos tanto se se realizan as probas durante o periodo presencial coma se non.

2.2.- Probas pendentes que se manteñan
Lección maxistral: peso proposto 30 % (peso anterior 30 %)
Estudo de casos: peso proposto 40 % (peso anterior 40 %)
Presentación: peso proposto 30 % (peso anterior 30 %)

As probas que queden pendentes manteranse tal e como se indica na guía docente.

2.3.- Probas que se modifican
Non se modificará ningunha proba.

2.4.- Novas probas
Non procede.

3.- INFORMACIÓN ADICIONAL
Tal e como está organizada a materia poderase levar a cabo sen problemas na situación de docencia mixta.


DOCENCIA NON PRESENCIAL

1. ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS
1.1.- Metodoloxías docentes que se manteñen
Manteranse as metodoloxías docentes indicadas na guía para teoría, estudo de casos e presentación. No caso de que non se puidesen levar acabo ningún dos traballos de laboratorio plantexado, realizaranse de forma virtual cunha proposta de supostos. Neste caso non se poderán avaliar todas as competencias implícitas no traballo de laboratorio.

1.2.- Metodoloxías docentes que se modifican
Modificarase a metodoloxía docente da parte práctica.

1.3.- Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías)
As titorías levaranse a cabo a través do campus remoto nos despachos virtuais do profesorado cando o alumnado o solicite.

1.4.- Modificacións (se procede) dos contidos a impartir
Adecuaranse os contidos da docencia práctica a unha docencia virtual intentando que o alumnado alcance a maioría das competencias.

1.5.- Bibliografía adicional para facilitar a auto-aprendizaxe
Sería implementada se fose preciso.

1.6.- Outras modificacións
Non hai outras modificacións

2. ADAPTACIÓN DA EVALIACIÓN
2.1.- Probas xa realizadas
Lección maxistral: peso proposto 30 % (peso anterior 30 %)
Estudo de casos: peso proposto 40 % (peso anterior 40 %)
Presentación: peso proposto 30 % (peso anterior 30 %)

2.2.- Probas pendentes que se manteñen
Lección maxistral: peso proposto 45 % (peso anterior 30 %)
Estudo de casos: peso proposto 25 % (peso anterior 40 %)
Presentación: peso proposto 30 % (peso anterior 30 %)

As probas que queden pendentes manteranse tal e como se indica na guía docente.

2.3.- Probas que se modifican
No se modificará ningunha proba.

2.4.- Novas probas
Non procede.

3.- INFORMACIÓN ADICIONAL
Tal e como está organizada a materia poderase levar a cabo sen problemas na situación de docencia mixta.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000