Código |
Descrición |
A3 |
Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética |
A4 |
Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado |
A5 |
Que los estudiantes hayan desarrollado aquellas habilidades de aprendizaje necesarias para emprender estudios posteriores con un alto grado de autonomía |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B3 |
Capacidade de comunicación oral e escrita tanto na lingua vernácula como nas extranxeiras |
B6 |
Adquirir capacidade de resolución de problemas |
B20 |
Sensibilidade hacia temas medioambientais |
C4 |
Capacidade para integrar as evidencias experimentais encontradas nos estudos de campo e/ou laboratorio cos coñecementos teóricos. |
C5 |
Capacidade para a interpretación cualitativa e cuantitativa dos datos. |
C6 |
Coñecer e comprender os distintos aspectos da planificación, xestión, valoración e conservación de recursos naturais. |
C12 |
Xestión e restauración do medio natural |
C15 |
Xestión, abastecemento e tratamento de recursos hídricos. |